Benvenuto su Moldweb
Benvenuto su Moldweb. Come puoi vedere, da semplice visitatore del forum non ti è permesso interagire attivamente con la community, di sentirti parte di questo meraviglioso posto, per questo ti invitiamo a registrarti! Registrati subito o fai il login. ![]() Se poi hai un account , , o è ancora più facile! Senza registrarti, fai direttamente il login con le tue credenziali Google, Facebook, Twitter o OpenId. Ti aspettiamo online con noi, tu cosa aspetti? ![]() |
Pamint Moldovenesc
Posted 20 November 2007 - 17:12
Posted 20 November 2007 - 17:38
ti consiglio di sfogliare in lungo ed in largo Moldweb
potrai trovare tante notizie interessanti , come questa
Guarda ,
vista la pessima qualità delle tue fonti abituali ,
ho preferito cercare io i risultati del censimento del 2004
http://www.azi.md/print/38824/Ro
Così ho visto anche questo dato interessante ,
“solo” il 16 % dichiara che la sua lingua è il Rumeno .
Dico solo se confrontato al gran parlare che fai tu ,
in realtà 16 % mi sembrano già tanti
Hai visto ?
Nel censimento del 2004
i moldavi che si sono dichiarati di etnia rumena
mi spiace tanto per te ma erano solo il 2 % !
Posted 20 November 2007 - 17:41
io aspetto i tuoi argomenti,
ti bastano come argomenti ?
caro il mio Alexutzu , come diceva quel tale ....
Posted 20 November 2007 - 18:01
ti bastano come argomenti ?
Io ho parlato con nikita, no con i looser come te che non hanno nessun argomento e dicono solo stupidagini, vai a scuola primaria.
Posted 20 November 2007 - 19:18
non è vero, ecco la dimonstrazione:
ti ricorda qualcosa?
Mi riferivo a quel ragazzo con il nick del tipo Strn3m4, non a Stefano MD.
In Stefano MD si intravede una piccola fiammella di speranza, negli altri due... nisba!
Posted 20 November 2007 - 19:30
Esprimi pure le tue idee, ma esprimile argomentando ed evitando, se possibile, frasi fatte, slogan, frasi citate per sentito dire, annunci deliranti.
Dai il tuo contributo alla discussione con le tue idee, non demonizzare chi esprime tesi in contrapposizione alle tue e non scrivere mai:
"Tu non puoi parlare dei giovani moldavi" o "Non puoi parlare della situazione politica della Moldova perchè...".
Questo denota un'idea approssimativa del dialogo e del dibattito.
Impara ad ascoltare tutti e a controbattere se lo ritieni opportuno, ma non scrivere mai..."tu questo non sei in grado di capirlo".
Questo per un semplice motivo: Non sai chi è il tuo interlocutore, non sai la sua storia personale. Sii più prudente nel dare giudizi definitivi.
Posted 20 November 2007 - 19:32
Sissi , ed il Winner chi sarebbe ?Io ho parlato con nikita, no con i looser come te che non hanno nessun argomento e dicono solo stupidagini, vai a scuola primaria.
Uno che di fronte all’evidenza si rifugia in un infantile
“non parlavo con te …” ?
Ascolta il consiglio del tipo nel video ,
meno pug…te ,
che i primi effetti negativi iniziano gia a vedersi ,
caro il mio winner
Edited by Rick, 20 November 2007 - 19:32.
Posted 20 November 2007 - 22:37
Posted 21 November 2007 - 00:11
Ma Dio come vi permettete di parlare dei giovani ,,moldavi,, di loro mentalita, di cosa fanno loro, mai.
VOLA BASSO tesoro!!!!
Come ho detto, non parlate di storia, non parlate di politica, non parlate dei giovani, perche queste sono cose che voi non conoscete, parlate de cose che conoscete!!!
Ma vaffa...
ma chi ti credi di essere??
E questa la chiami democrazia?? Meno male che ti reputi tale
Posted 21 November 2007 - 00:16
Ma, 70% di quelli che abitano in Basarabia sono romeni
non generalizzare
Io non posso parlare di un altro popolo perche quando non conosco abbastanza questo popolo, io non posso parlare di storia di....
e chi ti dice che dall'altra parte non ci siano persone preparate ad affrontare questo argomento???
invece voi parlate di tutti e di tutte e sbagliate sempre insultate me, insultate mia famiglia, insultate mio popolo.
sei pesante...rilassati
Posted 21 November 2007 - 00:20
una curiosità ma nel tuo passaporto e carta d'identità cosa c'è scritto alla voce nazionalità?
Posted 21 November 2007 - 00:27

(Ion Antonescu, Hermann Goering)
Edited by Alfredito, 21 November 2007 - 00:28.
Posted 21 November 2007 - 10:10
Posted 21 November 2007 - 10:54
Republica Moldova este o tara suverana care este reconoscuta la livel international, poporul are obiceile sale, mod de traiul sau, legaturi cu alte popori vecini pe care romani un au...in fine Republica Moldova reprezinta un stat care putin are in comun cu Romania actuala...poate pana 77 ani in urma era ceva mai aproape dar acum nu mai este asa...
Iti dau un exemplu care tu, daca traiesti in Italia de un timp, poti stii bine: Canton Ticino! Acolo traiesc chiar ITALIENI dar ei cu tot ca vorbesten LIMBA NOASTRA se simt ELVETIENI si nici de vorba nu vor sa stien despre unirea cu MAMA Italia...
Asa se intempla cu majoritatea moldovenii nascuti dupa Prut!
Eu nu stiu cu cine din dupa Prutul tu tii legaturi dar iti pot asigura ca aproape 90% dintre besarabeni care eu cunosc NU VOR unirea asta care tu asa de mult iubesti.
Relaxare convorbirii intre ambele state asta e chiar de dorit dar pe baza unui RESPECT RECIPROC si fara intrare in chestie de politica interna asa cum face AGRESIV Bucurestul...
Inca una, intr-un timp scurt pasaport albastru national va avea mai mult valoare decit acum...esti gata sa mai discutam despre unirea din momentul in care pasaportul rosu romanesc nu sa mai aiba asa importanta pentru plecare la munca in strainatate????
Cu respect,
Un italian de dupa Prut!
Posted 21 November 2007 - 12:02
Inca una, intr-un timp scurt pasaport albastru national va avea mai mult valoare decit acum...esti gata sa mai discutam despre unirea din momentul in care pasaportul rosu romanesc nu sa mai aiba asa importanta pentru plecare la munca in strainatate????
Alfredito...pt me nu conteaza culoarea pasaportului, eu nu sunt la munca in Italia, eu studiez, Republica Moldova e un stat suveran, iar primul stat care a recunoscut suveranitatea si independenta Republicii Moldova a fost chiar Romania. Sa revenim la culoarea pasaportului...e adevarat k sunt sute de mii de basarabeni care vor sa aiba cetatenie romana doar pentru simplul fapt de a pleca in strainatate pt a munci, e adevarat ca unii din acestia nu stiu o boaba de romana, dar....au pasaport romanesc, ei bine, eu nu ma numar printre acei oameni, eu nu vorbesc 2 zile dupa ce echipa nationala de fotbal a Romaniei rateaza calificarea la un turneu final, eu dau petreceri atunci cand un roman devine campion mondial, imi creste inima atunci cand vad k un roman, fi el din stanga sau dreapta prutului este apreciat in lume, Brancusi, Eugene Ionescu, Henry Coanda, Ion Tiriac, Gheorghe Hagi, Collin Coles, Lucian Bute, Mihai Razvan Ungureanu...etc. Eu ma simt roman, pt k asta sunt, ma simt roman pt k am avut privilegiul de a fi educat, de a invata istoria statului in care traiesc(adevarata istorie), k am privilegiul de a-mi cunoaste limba, iar prin acest fapt ma respect pe mine insumi shi imi respect poporul. E adevarat k multi ,,moldoveni,, nu vor unire cu Romania in lipsa lor de educatie, pt k nu-si cunosc istoria, pt k nu-si cunosc cultura sau din motive financiare. Alfredito dak ai merge intr-un liceu din Chisinau shi ai face un sondaj printre profesori cel putin http://forum.moldweb...tyle_emoticons/default/mega_shok.gif% ar spune k sunt romani, iar 98% ar spune k vb limba romana, Dak ai face un sondaj printre elevi, 60-70% ar spune k sunt romani, iar 95 % k vorbesc limba romana. Alfredito cei care se duc in Italia la munca, lumea pe care o cunoshti tu reprezinta in Mare Parte, o lume ce a studiat Istoria Uniunii Sovietice, a invatat in scoala ,,LIMBA MOLDOVENEASCA,, , iar niciodata nu s-au interesat de adevar, ei bine eu niciodata nu am vaut mai jos de nota 9 la ISTORIA ROMANILOR, iar examenul de bac stinut la LIMBA ROMANA l-am dat cel mai bine din liceul meu unde erau aproximativ 100 de elvei care au sustinut acelashi examen. Alfredito, eu imi cunosc istoria, cultura si limba, ma doare foarte mult cand oameni care o cunosc mult mai putin decat mine se pronunta si se pronunta gresit, eu incerc sa scot la iveala adevarul, ma enervez foarte tare cand vad ce raspunsuri prostesti imi dati, pentruca nu aveti dreptate. Alfredito, Republica Moldova e plina de oamnei inculti, a-ti mai venit shi voi , locuitori ai Uniunii europene pentru ai sustine?
Posted 21 November 2007 - 12:41
weilas, vedo che la statua degli eroi.. e quella un po più giù..dell'marescialo K ti stanno condizionando!Cu respect,
Un italian de dupa Prut!
Caro Alfred, cambia ufficio finchè non è troppo tardi
..o t'hanno dato anche a te la licenza con l'obligo di farti sparare frottole
Edited by vale, 21 November 2007 - 12:41.
Posted 21 November 2007 - 12:52
Ti sbagli caro Vasiloneweilas, vedo che la statua degli eroi.. e quella un po più giù..dell'marescialo K ti stanno condizionando!
Caro Alfred, cambia ufficio finchè non è troppo tardi![]()
..o t'hanno dato anche a te la licenza con l'obligo di farti sparare frottole
Io sono l'uomo più indipendente di questo mondo!!!
Non ho mai fatto il pappagallo per nessuno...
Dico solo e sempre quello che osservo e ragiono
Cu respect,
Un italian de dupa Prut
Posted 21 November 2007 - 13:03
...Ti sbagli caro Vasilone
![]()
Io sono l'uomo più indipendente di questo mondo!!!
Non ho mai fatto il pappagallo per nessuno...
Dico solo e sempre quello che osservo e ragiono
Cu respect,
Un italian de dupa Prut
e questo è, inanzitutto il tuo comportamento
.. e non soltanto
Posted 21 November 2007 - 13:45
Guest_St3f4n_*
Posted 21 November 2007 - 15:26
Per Alexutzu:
una curiosità ma nel tuo passaporto e carta d'identità cosa c'è scritto alla voce nazionalità?
Citeste in "declaratia de indipendenta" a rep.Moldove si vezi despre ce cultura, limba si radacini se vorbeste acolo. Informeaza-te cam ce parere avea Mihai Eminescu, cel mai mare poet din rep.Moldova, despre radacinele Basarabiei.
Tu nici nu stii pe ce pamant traesti ...si inca te mai bagi in seama.
Edited by St3f4n, 21 November 2007 - 15:28.