Salta al contenuto

Moldweb
Moldova Community Italia utilizza cookies. Leggi le Regole privacy per maggiori informazioni. Per rimuovere questo messaggio clicca sul pulsante qui di fianco:    Accetto l'uso dei cookies
  • Login con Facebook Login con Twitter Log In with Google      Login   
  • Registrati

•  

Benvenuto su Moldweb

Immagine Postata Benvenuto su Moldweb. Come puoi vedere, da semplice visitatore del forum non ti è permesso interagire attivamente con la community, di sentirti parte di questo meraviglioso posto, per questo ti invitiamo a registrarti! Registrati subito o fai il login. Immagine Postata
Se poi hai un account Immagine Postata, Immagine Postata, Immagine Postatao Immagine Postata è ancora più facile! Senza registrarti, fai direttamente il login con le tue credenziali Google, Facebook, Twitter o OpenId. Ti aspettiamo online con noi, tu cosa aspetti? Immagine Postata
Guest Message by DevFuse

Foto

AIUTO ! CERCO GIORNALISTI MOLDAVI CHE SONO IN MILANO ! PER UNA CAUSA

Discussione archiviata. Non è più possibile intervenire in questa discussione.
9 risposte a questa discussione

#1 mihai dodica

mihai dodica

Newbie

• 1 messaggi

Inviato 15 giugno 2015 - 15:34

Salve, cerco dei giornalisti moldavi che sono in milano . Io ho una causa contro il mio datore di lavoro che mi ha pagato in nero e adesso rivoglio indietro i miei soldi e vorrei condividere tutto questo con tante persone ed informare tutti cosa può accadere a noi .....

sarò molto felice se qualcuno mi rispondesse

grazie mille

#2 bacco

bacco

Advanced Member

• 1564 messaggi

Inviato 15 giugno 2015 - 21:09

Se non hai prove ti conviene tacere seno rischi una denuncia.

#3 gianpi

gianpi

Advanced Member

• 218 messaggi

Inviato 15 giugno 2015 - 22:20

senti chi parla di nero.......da voi in moldova le fate le fatture quando portate le sigarette in romania? Ascolta bacco lascia perdere che ti fai male, scusa cosa vuoi i contributi per la pensione? Se lavori per qualcuno in moldova, te li versano? Ma fammi il piacere!

#4 TOROROLO

TOROROLO

Advanced Member

• 482 messaggi

Inviato 16 giugno 2015 - 09:19

Salve, cerco dei giornalisti moldavi che sono in milano . Io ho una causa contro il mio datore di lavoro che mi ha pagato in nero e adesso rivoglio indietro i miei soldi e vorrei condividere tutto questo con tante persone ed informare tutti cosa può accadere a noi .....

sarò molto felice se qualcuno mi rispondesse

grazie mille

vai da un sindacato e fatti assistere da loro, visto che vanno a provvigione sicuramente raggiungeranno un compromesso 

#5 bacco

bacco

Advanced Member

• 1564 messaggi

Inviato 16 giugno 2015 - 20:18

senti chi parla di nero.......da voi in moldova le fate le fatture quando portate le sigarette in romania? Ascolta bacco lascia perdere che ti fai male, scusa cosa vuoi i contributi per la pensione? Se lavori per qualcuno in moldova, te li versano? Ma fammi il piacere!

mi sa che non hai capito quello che hò detto.

#6 daddyness

daddyness

Member

• 11 messaggi

Inviato 29 agosto 2015 - 22:27

Mihai dar tu esti victima sau vrei sa ataci pe cineva? Din punctul meu de vedere nu numai moldovenilor li se poate intimpla astfel de chestii, cunosc multe cazuri in care au fost implicati italieni. Insa abordind o astfel de conduita pe parcursul desfasurarii anchetei poate duce la un rezultat deloc pozitiv pentru tine. Din punctul meu de vedere ar fi mai bine daca ai astepta decizia judecatoreasca si deja in afara judecatii sa te ocupi de acest caz. Decizia finala desigur iti apartine numai tie. Succes printre straini! :)

#7 gianpi

gianpi

Advanced Member

• 218 messaggi

Inviato 05 settembre 2015 - 23:52

Mihai dar tu esti victima sau vrei sa ataci pe cineva? Din punctul meu de vedere nu numai moldovenilor li se poate intimpla astfel de chestii, cunosc multe cazuri in care au fost implicati italieni. Insa abordind o astfel de conduita pe parcursul desfasurarii anchetei poate duce la un rezultat deloc pozitiv pentru tine. Din punctul meu de vedere ar fi mai bine daca ai astepta decizia judecatoreasca si deja in afara judecatii sa te ocupi de acest caz. Decizia finala desigur iti apartine numai tie. Succes printre straini! :)

Succes printe straini??? Dar din pacate straini (italieni) nu sunt prosti cum crezi tu. In primul loc trebuie sa ivatati cum se lucreaza, nu te supara dar la voi in moldova totul este la negru si apoi veniti la noi si pretindeti ca totul sa fi in regula. noi sa spune: ma vaffanculo! 

#8 gianpi

gianpi

Advanced Member

• 218 messaggi

Inviato 05 settembre 2015 - 23:55

si..bella manica di ladri i sindacati..

#9 daddyness

daddyness

Member

• 11 messaggi

Inviato 06 settembre 2015 - 14:39

Succes printe straini??? Dar din pacate straini (italieni) nu sunt prosti cum crezi tu. In primul loc trebuie sa ivatati cum se lucreaza, nu te supara dar la voi in moldova totul este la negru si apoi veniti la noi si pretindeti ca totul sa fi in regula. noi sa spune: ma vaffanculo! 

Hoo, hoo copile ca nu sintem la coada vacii aici, ai stima fata de ceilalti participanti! Arata-mi unde am scris ca italienii sunt prosti ? Iar in caz ca ai multa experienta printre straini vom fi bucurosi sa auzim/citim. Ce fel de "la voi" si "la noi" parca te-ai fi nascut pe Luna sau Marte, nu tot pamantean esti? Iar legile pana cind functioneaza peste tot unde este civilizatie (atentie: zic CIVILIZATIE). De unde ai luat tu faptul ca in Moldova se face totul "la negru", poate imi dai exemple din satul tau sau piata centrala? Pai afla ca piata centrala nu este "totul", si micii vinzatori de prin sate si parcarile orasului tot nu sunt "totul" cum zici. Imi pare rau pentru tine ca nu ai cunoscut oameni civilizati, dar numai oameni care totul se rezuma la un "vaffanculo!" zis raspicat si urcinduse din nou in transportul public, pentru ca neavind bani de taxi sau auto proprie crede ca intr-un fel sau altul si-a rdicat un pic statutul propriu fata de coada societatii.

#10 gianpi

gianpi

Advanced Member

• 218 messaggi

Inviato 08 settembre 2015 - 22:01

Hoo, hoo copile ca nu sintem la coada vacii aici, ai stima fata de ceilalti participanti! Arata-mi unde am scris ca italienii sunt prosti ? Iar in caz ca ai multa experienta printre straini vom fi bucurosi sa auzim/citim. Ce fel de "la voi" si "la noi" parca te-ai fi nascut pe Luna sau Marte, nu tot pamantean esti? Iar legile pana cind functioneaza peste tot unde este civilizatie (atentie: zic CIVILIZATIE). De unde ai luat tu faptul ca in Moldova se face totul "la negru", poate imi dai exemple din satul tau sau piata centrala? Pai afla ca piata centrala nu este "totul", si micii vinzatori de prin sate si parcarile orasului tot nu sunt "totul" cum zici. Imi pare rau pentru tine ca nu ai cunoscut oameni civilizati, dar numai oameni care totul se rezuma la un "vaffanculo!" zis raspicat si urcinduse din nou in transportul public, pentru ca neavind bani de taxi sau auto proprie crede ca intr-un fel sau altul si-a rdicat un pic statutul propriu fata de coada societatii.

Amin!