
Messaggio modificato da CarloP il 11 novembre 2013 - 09:37
Benvenuto su Moldweb. Come puoi vedere, da semplice visitatore del forum non ti è permesso interagire attivamente con la community, di sentirti parte di questo meraviglioso posto, per questo ti invitiamo a registrarti! Registrati subito o fai il login. ![]() Se poi hai un account , , o è ancora più facile! Senza registrarti, fai direttamente il login con le tue credenziali Google, Facebook, Twitter o OpenId. Ti aspettiamo online con noi, tu cosa aspetti? ![]() |
Inviato 11 novembre 2013 - 09:36

Messaggio modificato da CarloP il 11 novembre 2013 - 09:37
Inviato 11 novembre 2013 - 20:17
a confermarlo oggi protvmd
Primii de la coada. Moldova este cea mai saraca tara din Europa, arata un top realizat de germani
Moldova este cea mai saraca tara din Europa. Cel putin asa arata un top realizat in Germania. Specialistii au evaluat capacitatea de cumparare a oamenilor din 42 de tari. La coada clasamentului se mai afla Ucraina si Belarusul.
Pentru a realiza topul tarilor sarace din Europa, specialistii au realizat un experiment. Au luat salariul unui cetatean, au scos din el impozitele, cheltuielile pentru serviciile comunale, transport public, hrana si alte necesitati. Astfel, din banii ramasi, un moldovean cheltuie timp de un an, circa 1300 de euro. In aceste conditii, Moldova s-a clasat pe ultimul loc, ca fiind cea mai saraca tara.
A doua de la coada este Ucraina. Potrivit topului, un ucrainean cheltuie dublu fata de un moldovean, adica peste 2 mii de euro pe an. Cu o treapta mai sus se afla Belarusul.
Cea mai bogata tara se considera Liechtenstein, unde un locuitor cheltuie pe an circa 59 de mii de euro din salariul brut, fiind urmata de Elvetia, cu peste 36 de mii de euro, iar pe locul 3 se afla Norvegia.
Topul a fost realizat de Institutul international de marcheting.
http://www.inprofunz...a---202631.html